Zamówienia na dostawa oraz montaż windy osobowej, w istniejącym szybie, dostosowanej dla osób niepełnosprawnych w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Kwidzynie,, znak: ZP/PN/2/2017/AR.
XMLTreść
zamówienie na | Dostawa oraz montaż windy osobowej, w istniejącym szybie, dostosowanej dla osób niepełnosprawnych w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Kwidzynie,, znak: ZP/PN/2/2017/AR. |
---|---|
Status zamówienia | unieważnione |
nr sprawy | ZP/PN/2/2017/AR |
zamawiający | Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie |
tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
wartość szacunkowa | Poniżej kwot o których mowa w art. 11 ust. 8 ustawy Pzp |
termin składania ofert |
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia do pobrania w formacie danych *.pdf:
1. SIWZ: SIWZ_Winda.pdf
2. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone w BZP: Ogloszenie_o_zamowieniu_574177_N_2017.pdf
3. Formularz ofertowy, oświadczenia, pozostałe załączniki (od nr 1 do nr 8 do SIWZ): Formularze_zal_od_nr_1_do_nr_8_do_SIWZ.pdf
Do pobrania – Formularze_zal_od_nr_1_do_nr_8_do_SIWZ w formacie danych *.doc:
Formularze_zal_od_nr_1_do_nr_8_do_SIWZ_doc.doc
4. Wzór umowy: Zal_9_do_SIWZ_Wzor_umowa.pdf
5. Opis przedmiotu zamówienia: Zal_10_do_SIWZ_OPZ.pdf
Załączniki do opisu przedmiotu zamówienia (dla istniejącego dźwigu – stan obecny):
A_Rzut_piwnic_zalacznik_nr_1_do_OPZ
A_Rzut_piwnic_zalacznik_nr_1_do_OPZ.jpg
B_Rzut_I_pietra_zalacznik_nr_2_do_OPZ
B_Rzut_I_pietra_zalacznik_nr_2_do_OPZ.jpg
C_Rzut_II_pietra_zalacznik_nr_3_do_OPZ
C_Rzut_II_pietra_zalacznik_nr_3_do_OPZ.jpg
D_Rzut_poddasza_zalacznik_nr_4_do_OPZ
D_Rzut_poddasza_zalacznik_nr_4_do_OPZ.jpg
E_Rzut_szybu_caly_zalacznik_nr_5_do_OPZ
E_Rzut_szybu_caly_zalacznik_nr_5_do_OPZ.pdf
F_Rzut_szybu_1_czesc_zalacznik_nr_6_do_OPZ
F_Rzut_szybu_1_czesc_zalacznik_nr_6_do_OPZ.pdf
G_Rzut_szybu_2_czesc_zalacznik_nr_7_do_OPZ
G_Rzut_szybu_2_czesc_zalacznik_nr_7_do_OPZ.pdf
H_Rzut_kabina_zalacznik_nr_8_do_OPZ
H_Rzut_kabina_zalacznik_nr_8_do_OPZ.pdf
I_Przekroj_A_A_B_B_zalacznik_nr_9_do_OPZ
I_Przekroj_A_A_B_B_zalacznik_nr_9_do_OPZ.jpg
J_Reakcje_dynamiczne_zalacznik_nr_10_do_OPZ
J_Reakcje_dynamiczne_zalacznik_nr_10_do_OPZ.pdf
K_Zdjecia_windy_maszynownia_II_pietro_zalacznik_nr_11_do_OPZ
K_Zdjecia_windy_maszynownia_II_pietro_zalacznik_nr_11_do_OPZ.pdf
Zamawiający jednocześnie zaznacza, że udostępnione załączniki w formacie danych .doc były sporządzone przy użyciu jednego z popularnych edytorów. W przypadku otwarcia udostępnionego załącznika w formacie danych .doc do edycji, używając jednego z popularnych edytorów, i zauważeniu np. różnic graficznych przy przeglądaniu i drukowaniu należy przyjąć za obowiązujące treść i formę graficzną załącznika udostępnionego przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w formacie danych .pdf.
Termin składania ofert upływa w dniu 28.08.2017 r. o godz. 13:00. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do Powiatowego Urzędu Pracy w Kwidzynie, a nie data jej nadania przesyłką pocztową czy kurierską.
Zamieszczono informację z posiedzenia komisji przetargowej – na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych: Informacja_z_posiedzenia_komisji_przetargowej.pdf
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania: Zawiadomienie_o_uniewaznieniu_postepowania.pdf
Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia – unieważnieniu postępowania w BZP: Zawiadomienie_o_udzieleniu_zamowienia_uniewaznieniu_postepowania.pdf