W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamówienia na dostawa oraz montaż windy osobowej, w istniejącym szybie, dostosowanej dla osób niepełnosprawnych w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Kwidzynie,, znak: ZP/PN/2/2017/AR.

XML

Treść

Szczegóły zamówienia Dostawa oraz montaż windy osobowej, w istniejącym szybie, dostosowanej dla osób niepełnosprawnych w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Kwidzynie,, znak: ZP/PN/2/2017/AR.
zamówienie naDostawa oraz montaż windy osobowej, w istniejącym szybie, dostosowanej dla osób niepełnosprawnych w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Kwidzynie,, znak: ZP/PN/2/2017/AR.
Status zamówieniaunieważnione
nr sprawyZP/PN/2/2017/AR
zamawiającyPowiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie
tryb zamówieniaPrzetarg nieograniczony
wartość szacunkowaPoniżej kwot o których mowa w art. 11 ust. 8 ustawy Pzp
termin składania ofert
Dnia 28.08.2017 r. o godzinie 13:00 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na w/w przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta. Tym samym przesłanka o unieważnieniu postępowania została spełniona i Zamawiający winien unieważnić przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.).

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia do pobrania w formacie danych *.pdf:

1. SIWZ: SIWZ_Winda.pdf

2. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone w BZP: Ogloszenie_o_zamowieniu_574177_N_2017.pdf

3. Formularz ofertowy, oświadczenia, pozostałe załączniki  (od nr 1 do nr 8 do SIWZ): Formularze_zal_od_nr_1_do_nr_8_do_SIWZ.pdf

Do pobrania – Formularze_zal_od_nr_1_do_nr_8_do_SIWZ w formacie danych *.doc:
Formularze_zal_od_nr_1_do_nr_8_do_SIWZ_doc.doc

4. Wzór umowy: Zal_9_do_SIWZ_Wzor_umowa.pdf

5. Opis przedmiotu zamówienia: Zal_10_do_SIWZ_OPZ.pdf

Załączniki do opisu przedmiotu zamówienia (dla istniejącego dźwigu – stan obecny):

A_Rzut_piwnic_zalacznik_nr_1_do_OPZ
A_Rzut_piwnic_zalacznik_nr_1_do_OPZ.jpg

B_Rzut_I_pietra_zalacznik_nr_2_do_OPZ
B_Rzut_I_pietra_zalacznik_nr_2_do_OPZ.jpg

C_Rzut_II_pietra_zalacznik_nr_3_do_OPZ
C_Rzut_II_pietra_zalacznik_nr_3_do_OPZ.jpg

D_Rzut_poddasza_zalacznik_nr_4_do_OPZ
D_Rzut_poddasza_zalacznik_nr_4_do_OPZ.jpg

E_Rzut_szybu_caly_zalacznik_nr_5_do_OPZ
E_Rzut_szybu_caly_zalacznik_nr_5_do_OPZ.pdf

F_Rzut_szybu_1_czesc_zalacznik_nr_6_do_OPZ
F_Rzut_szybu_1_czesc_zalacznik_nr_6_do_OPZ.pdf

G_Rzut_szybu_2_czesc_zalacznik_nr_7_do_OPZ
G_Rzut_szybu_2_czesc_zalacznik_nr_7_do_OPZ.pdf

H_Rzut_kabina_zalacznik_nr_8_do_OPZ
H_Rzut_kabina_zalacznik_nr_8_do_OPZ.pdf

I_Przekroj_A_A_B_B_zalacznik_nr_9_do_OPZ
I_Przekroj_A_A_B_B_zalacznik_nr_9_do_OPZ.jpg

J_Reakcje_dynamiczne_zalacznik_nr_10_do_OPZ
J_Reakcje_dynamiczne_zalacznik_nr_10_do_OPZ.pdf

K_Zdjecia_windy_maszynownia_II_pietro_zalacznik_nr_11_do_OPZ
K_Zdjecia_windy_maszynownia_II_pietro_zalacznik_nr_11_do_OPZ.pdf



Zamawiający jednocześnie zaznacza, że udostępnione załączniki w formacie danych .doc były sporządzone przy użyciu jednego z popularnych edytorów. W przypadku otwarcia udostępnionego załącznika w formacie danych .doc do edycji, używając jednego z popularnych edytorów, i zauważeniu np. różnic graficznych przy przeglądaniu i drukowaniu należy przyjąć za obowiązujące treść i formę graficzną załącznika udostępnionego przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w formacie danych .pdf.


Termin składania ofert upływa w dniu 28.08.2017 r. o godz. 13:00. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do Powiatowego Urzędu Pracy w Kwidzynie, a nie data jej nadania przesyłką pocztową czy kurierską.

Zamieszczono informację z posiedzenia komisji przetargowej – na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych: Informacja_z_posiedzenia_komisji_przetargowej.pdf

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania: Zawiadomienie_o_uniewaznieniu_postepowania.pdf

Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia – unieważnieniu postępowania w BZP: Zawiadomienie_o_udzieleniu_zamowienia_uniewaznieniu_postepowania.pdf

Załączniki

SIWZ Winda pdf, 151 kB