Strona główna  >  Przetargi  >  Unieważnione  >  2017

zamówienie na:

Dostawa oraz montaż windy osobowej, w istniejącym szybie, dostosowanej dla osób niepełnosprawnych w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Kwidzynie, znak: ZP/PN/1/2017/AR.

zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZP/PN/1/2017/AR
wartość: Poniżej kwot o których mowa w art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
termin składania ofert: 28 lipca 2017  13:00
przyczyna unieważnienia: W postępowaniu, do upływu terminu składania ofert, złożono jedną ofertę, która przewyższa kwotę, która Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.). 



Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia do pobrania w formacie danych *.pdf:

1. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone w BZP: Ogloszenie_o_zamowieniu_548990_N_2017.pdf (3125kB) pdf

2. SIWZ: SIWZ_Winda.pdf (152kB) pdf

3. Formularz ofertowy, oświadczenia, pozostałe załączniki  (od nr 1 do nr 8 do SIWZ): Formularze_zal_od_nr_1_do_nr_8_do_SIWZ.pdf (151kB) pdf

Do pobrania – Formularze_zal_od_nr_1_do_nr_8_do_SIWZ w formacie danych *.doc:
Formularze_zal_od_nr_1_do_nr_8_do_SIWZ_doc.doc (141kB) plik

4. Wzór umowy: Zal_9_do_SIWZ_Wzor_umowa.pdf (73kB) pdf

5. Opis przedmiotu zamówienia: Zal_10_do_SIWZ_OPZ.pdf (85kB) pdf

Załączniki do opisu przedmiotu zamówienia (dla istniejącego dźwigu – stan obecny):

A_Rzut_piwnic_zalacznik_nr_1_do_OPZ:
A_Rzut_piwnic_zalacznik_nr_1_do_OPZ.jpg (2124kB) jpg
B_Rzut_I_pietra_zalacznik_nr_2_do_OPZ:
B_Rzut_I_pietra_zalacznik_nr_2_do_OPZ.jpg (2032kB) jpg
C_Rzut_II_pietra_zalacznik_nr_3_do_OPZ:
C_Rzut_II_pietra_zalacznik_nr_3_do_OPZ.jpg (1839kB) jpg
D_Rzut_poddasza_zalacznik_nr_4_do_OPZ:
D_Rzut_poddasza_zalacznik_nr_4_do_OPZ.jpg (1858kB) jpg
E_Rzut_szybu_caly_zalacznik_nr_5_do_OPZ:
E_Rzut_szybu_caly_zalacznik_nr_5_do_OPZ.pdf (1931kB) pdf
F_Rzut_szybu_1_czesc_zalacznik_nr_6_do_OPZ:
F_Rzut_szybu_1_czesc_zalacznik_nr_6_do_OPZ.pdf (1659kB) pdf
G_Rzut_szybu_2_czesc_zalacznik_nr_7_do_OPZ:
G_Rzut_szybu_2_czesc_zalacznik_nr_7_do_OPZ.pdf (1694kB) pdf
H_Rzut_kabina_zalacznik_nr_8_do_OPZ:
H_Rzut_kabina_zalacznik_nr_8_do_OPZ.pdf (1628kB) pdf
I_Przekroj_A_A_B_B_zalacznik_nr_9_do_OPZ:
I_Przekroj_A_A_B_B_zalacznik_nr_9_do_OPZ.jpg (2218kB) jpg
J_Reakcje_dynamiczne_zalacznik_nr_10_do_OPZ:
J_Reakcje_dynamiczne_zalacznik_nr_10_do_OPZ.pdf (1588kB) pdf
K_Zdjecia_windy_maszynownia_II_pietro_zalacznik_nr_11_do_OPZ:
K_Zdjecia_windy_maszynownia_II_pietro_zalacznik_nr_11_do_OPZ.pdf (705kB) pdf


Zamawiający jednocześnie zaznacza, że udostępnione załączniki w formacie danych .doc były sporządzone przy użyciu jednego z popularnych edytorów. W przypadku otwarcia udostępnionego załącznika w formacie danych .doc do edycji, używając jednego z popularnych edytorów, i zauważeniu np. różnic graficznych przy przeglądaniu i drukowaniu należy przyjąć za obowiązujące treść i formę graficzną załącznika udostępnionego przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w formacie danych .pdf.


Termin składania ofert upływa w dniu 28.07.2017 r. o godz. 13:00. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do Powiatowego Urzędu Pracy w Kwidzynie, a nie data jej nadania przesyłką pocztową czy kurierską.


Zawiadomienie o zmianie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, opublikowane w dniu 18.07.2017 r. o godz. 14.36:

Zawiadomienie_o_zmianie_treści_Specyfikacji_Istotnych_Warunków_Zamówienia.pdf (324kB) pdf

Zamawiający informuje, że termin składania ofert nie ulega zmianie w związku ze zmianą treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
 
Zamieszczono informację z otwarcia ofert – na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych:
Informacja z otwarcia ofert: Informacja_z_otwarcia_ofert.pdf (208kB) pdf
 
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania: Zawiadomienie_o_uniewaznieniu_postepowania.pdf (352kB) pdf
Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia – unieważnieniu postępowania w BZP: Zawiadomienie_o_udzieleniu_zamowienia_uniewaznieniu_postepowania.pdf (507kB) pdf

Odpowiada za treść: Dariusz Jankowski
Opublikował: Dariusz Jankowski (11 lipca 2017, 15:15:26)

Ostatnia zmiana: Dariusz Jankowski (18 sierpnia 2017, 09:58:56)
Zmieniono: Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania z dnia 18.08.2017 r. zamieszczone w BZP.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 181

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij